Om Børnehuset Lille Tornhøj

Hvem er vi?

Børnehuset Lille Tornhøj er beliggende centralt i Aalborg øst. Vi har en grundnormering, der hedder 44 børnehavebørn, 13 vuggestuebørn.  I hele huset er der ansat 12 medarbejdere inkl. køkkenpersonale. Børnehuset er et etplans hus, med anlagt legeplads rundt om institutionen.

Lille Tornhøj er en integreret 0-6 års institution

Børnene er fordelt på tre stuer. Børnehavebørnene på Ulvestuen og Bjørnestuen og vuggestuebørnene på Ræveungerne. Så i Lille Tornhøj får I både vuggestue og børnehave samlet under et tag. Det skulle gerne give jer og jeres barn en mere forudsigelig og glidende overgang, når det skal fra vuggestue til børnehave.

Børnehaven ligger tæt på skole og grønne områder med gode stisystemer. Vi bruger gerne nærmiljøet til at gå ture i.