Forældresamarbejde er grundlæggende

En grundsten for jeres barns trivsel og udvikling er forældresamarbejde er en basal grundsten for jeres barns trivsel og udvikling. Det er vigtigt for os, at opbygge et tillidsfuldt samarbejde omkring jeres barn gennem åben dialog.

Aflevering/afhentning

Vores mål er, at børn, forældre og medarbejdere får en god begyndelse og afslutning på dagen. Dette er med til at skabe kontakt/tillid mellem personale og forældre og bedre kendskab til hinanden, hjem og børnehave.

Formidling af livet i børnehuset

I dagligdagen vægter vi den daglige dialog med forældrene om, hvordan har barnets dag været.  Det er hovedsageligt en medarbejder fra barnets stue, der giver den daglige information. Men i og med at barnet kan have haft kontakt til og oplevelser med andre voksne i huset, kan informationerne også komme fra dem.